Let op: het is druk bij Sorgente

| Laatste nieuws

Op dit moment wenden we alle middelen aan om de aanvragen binnen één werkdag te verwerken. Nieuwe klanten hebben altijd voorrang. Het is belangrijk dat zij zo snel als mogelijk met de dieetbehandeling kunnen starten. Dit geldt ook voor wijzigingen en verlengingen van medische voeding voor kinderen én sondevoeding voor volwassenen.

Daarna pakken we de wijzigingen en verlengingen van drinkvoeding op. Uit ervaring weten we dat er in de meeste gevallen nog een (kleine) voorraad is bij de klant waarmee de dieetbehandeling voortgezet kan worden. Natuurlijk handelen we ook deze aanvragen zo spoedig mogelijk af. Toch kan het iets langer duren dan u van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Waarom deze drukte?
We hebben te maken met extreme drukte door de grote instroom van het aantal nieuwe klanten. Tegelijkertijd zien wij dat het uitzendbureau geen tijdelijke krachten kan leveren om ons bij te staan in m.n. het logistieke proces. Daarnaast is een aantal producten niet leverbaar wat leidt tot extra aanvragen en telefoontjes.

Wat kunt u doen?
U kunt ons helpen door nieuwe aanvragen zo vroeg mogelijk op de dag via het DAS aan te melden.

Sorgente doet er alles aan om u en uw patiënten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wij houden u op de hoogte.

Monique Klepke (directeur)