Let op: handhaven van de tijdelijke dienstverlening!
| AlgemeenBeste zorgprofessional,
De afgelopen weken zijn uitdagend geweest, voor u als verwijzer en partner van Sorgente. En voor ons als zorgpartner van u; we hebben geprobeerd onze dienstverlening zo goed mogelijk op peil te houden. We hebben de meest urgente aanvragen voor laten gaan; alle nieuwe sondevoedingen zijn binnen 1 werkdag geleverd. Patiënten die nog niet eerder medische voeding hebben gehad en dus niks in huis hadden, zijn ook voorgegaan. Daardoor hebben anderen wellicht langer op hun bestelling moeten wachten. We realiseren ons dat de situatie niet ideaal is, maar gelukkig zien we dat het langzaam weer beter gaat. Vanaf deze week hebben we een betere bezetting (meer personeel) en lopen we de achterstanden in. Ook kunnen we weer meer patiënten van u persoonlijk spreken en ze zo op maat begeleiden.
Sorgente wil transparant zijn
We horen van u dat vooral transparant communiceren vanuit Sorgente in deze situatie essentieel is. Alleen dan kunt u uw patiënten helderheid geven over de levering van medische voeding. De aankomende periode zijn een aantal zaken nog onzeker, waaronder het verloop van Corona in de herfst- en wintermaanden. Daarom willen we de belofte aan u en uw patienten nog gelijk houden, als we sneller kunnen zullen wij dat natuurlijk doen. Door de belofte ruim te houden, vertrouwen we er op dat u en uw patient hier beter rekening mee kunnen houden.
Zo proberen we de overlast zoveel mogelijk te beperken.
Sorgente blijft prioriteiten stellen
Bestellingen voor nieuwe patiënten blijven we prioriteit geven en we blijven ook afstemmen met de patiënt. Ook sondevoeding voor nieuwe patiënten blijven we binnen 1 werkdag leveren.
Wat betekent de belofte voor u en uw patiënten?
- Nieuwe patiënten ontvangen hun bestelling binnen 1-2 werkdagen.
- Nieuwe patiënten met sondevoeding (kinderen en volwassenen) zijn een uitzondering hierop en ontvangen hun bestelling binnen 1 werkdag.
- Alle bestellingen van en voor bestaande patiënten (inclusief wijzigingen en verlengingen) worden uiterlijk geleverd binnen 3-4 werkdagen.
- Telefonische bereikbaarheid voor patiënten is tot 16.00 uur.
- Telefonische bereikbaarheid voor u is tot 18.00 uur (ongewijzigd).
- Bij voorkeur ontvangen wij aanvragen voor nieuwe patiënten van u vóór 15.00 uur.
Wij blijven alles op alles zetten om de levering van medische voeding zo snel mogelijk te verzorgen aan uw patiënten. Wij hopen op uw begrip en houden u op de hoogte!
Met vriendelijke groet,
Sorgente BV
Kristel Lahuis
Salesmanager