Let op: Tijdelijk aangepaste dienstverlening!

| Algemeen

Beste zorgprofessional,

Op dit moment wenden we alle middelen aan om nieuwe aanvragen, verlengingen en wijzigingen m.b.t. dieetaanvragen van uw patiënten zo snel mogelijk te verwerken.
Het lukt ons op dit moment niet om alle nieuwe aanvragen binnen 24 uur af te handelen. Dit betreuren wij ten zeerste.

Wat is er aan de hand?
We hebben te maken met extreme drukte door de grote instroom van het aantal nieuwe klanten. Tegelijkertijd zien wij dat het uitzendbureau geen tijdelijke krachten kan leveren om ons bij te staan in zowel het klantenteam als in het logistieke proces in deze vakantie tijd. Ook kampen we met hoog ziekteverzuim en vacatures. De berichtgeving in de pers is helaas ook van toepassing op Sorgente.

De uit voorraad situatie van veel producten bij de fabrikanten zorgt voor nog meer extra werk (meer mails, telefoontjes en aanpassingen in aanvragen).

Sorgente moet prioriteiten stellen
Om u en uw patiënten van dienst te kunnen zijn, hebben wij onze medewerkers hard nodig.
Wij zijn helaas genoodzaakt onze klantbelofte voorlopig aan te passen en wel van maandag 25 juli t/m vrijdag 26 augustus:

Wat betekent dit voor u en uw patiënten?

  • Nieuwe klanten die vóór 15.00 uur aangemeld zijn, ontvangen hun bestelling binnen 1 werkdag.
  • Aanmelding van nieuwe klanten na 15.00 uur betekent een levering binnen 2 werkdagen.
  • Sondevoeding (kinderen en volwassenen) zijn uitzondering hierop en worden binnen 1 werkdag geleverd.
  • Telefonische bereikbaarheid voor patiënten is tot 16.00 uur (met ingang van donderdag 21 juli)
  • Alle bestellingen van en voor bestaande klanten (inclusief verlengingen en wijzigingen), worden geleverd binnen 2-3 werkdagen (in plaats van 1 werkdag).

Wilt u ons helpen?
Wanneer u een nieuwe aanvraag vroeg op de dag doet, kunnen wij u en uw patiënt beter helpen.
Daarnaast is het belangrijk voor de communicatie naar de patiënt om bij de aanvraag in het DAS het e-mailadres van uw patiënt (of mantelzorger) in te voeren.
Op deze manier kunnen wij uw patiënt informeren over de bestelling.

Door de vele uit voorraad situaties kan het voorkomen dat we bepaalde smaken drinkvoeding niet kunnen leveren, waar mogelijk blijven we variatie bieden aan de patiënt, maar we vragen u niet te bellen/mailen als een smaak niet geleverd is. Wij sluiten dit kort met uw patiënt.

Sorgente heeft voor veel uitdagingen gestaan in de afgelopen 25 jaar maar de huidige omstandigheden zijn heel bijzonder.
Met alle Sorgentianen werken we hard om zo snel mogelijk weer onze huidige dienstverlening aan te bieden.
Wij hopen van harte dat dit na 26 augustus weer mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Marjon van der Looij
Commercieel directeur