Twee handige vernieuwingen in het DAS
Sorgente is bereikbaar voor jou om inhoudelijke vragen te beantwoorden over medische voeding en/of toebehoren. Zo ondersteuning wij jou graag bij het realiseren van het behandeldoel van jouw patiënt.
Heb je een (product) inhoudelijke vraag of een vraag over het Digitaal Aanvraagsysteem Sorgente (DAS)?
Neem telefonisch of per e-mail contact op via onze Diëtistenlijn:
Alle werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur.
Heb je een vraag over een bestelling voor jouw patiënt?
Neem contact op met ons Klantenteam voor jou als verwijzer voor:
Alle werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur
Patiënten kunnen gemakkelijk en snel online medische voeding bestellen via onze webwinkel: www.sorgente.nl
Voor telefonische bestellingen of vragen van patiënten zijn wij bereikbaar via:
Alle werkdagen van 8.00 tot 16.00 uur
We vinden het belangrijk altijd bereikbaar te zijn voor sondevoedingspatiënten, voor vragen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag. Daarom zijn wij buiten kantoortijden ook bereikbaar voor jouw sondevoedingspatiënt, voor spoed via: 030 – 634 62 69. Deze lijn wordt bemand door voedingsverpleegkundigen van Sorgente.
Levertijd nieuwe aanvraag:
Levertijd (herhaal)bestelling:
Wist je dat op dit moment 95% van alle bestellingen binnen 1 werkdag bezorgd wordt?
Nieuwe aanvragen ontvangen wij bij voorkeur zo vroeg mogelijk op de dag. Dit helpt ons om de medische voeding zo snel mogelijk bij jouw patiënt thuis te kunnen leveren.
Patiënten kunnen eenvoudig zelf bestellen via ‘Mijn Sorgente’, waar ze direct de levertijd zien en een bezorgmoment kunnen kiezen. Heeft jouw patiënt een e-mail adres? Dan stuurt PostNL een track & trace code zodat de patiënt altijd op de hoogte is van het exacte bezorgmoment.
Kan een patiënt niet zelf (of met hulp van een mantelzorger) online bestellen? Dan is telefonisch bestellen ook mogelijk. Bestel je als zorgprofessional voor jouw patiënt, dan geldt ook hier een uiterlijke levertijd van 3 tot 4 werkdagen. Informeer jouw patiënt over onze levertijden, dit voorkomt onrust bij jouw patiënt en onnodige telefoontjes richting jou of Sorgente.
Samen zorgen we ervoor dat de medische voeding op tijd en zonder zorgen geleverd wordt!
Wil je meer weten over onze klantbelofte of heb je een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op.
Met onze maandelijkse nieuwsbrief blijf je op de hoogte van nieuws, kennis en inspiratie rondom medische voeding. Daarnaast ontvang je ook de productupdates.
Aanmelden