Onze klantbelofte: betrouwbare en snelle levering

Wij begrijpen hoe belangrijk het is dat medische voeding op tijd geleverd wordt. Daarom hanteren we duidelijke levertijden, zodat jij en jouw patiënt weten waar jullie aan toe zijn.

Bestellingen van klanten gaan het kantoor van Sorgente uit.

Levertijd nieuwe aanvraag:

  • sondevoeding en stofwisselingspreparaten: binnen 1 werkdag.
  • drinkvoeding en dieetzuigelingenvoeding: binnen 1 tot 2 werkdagen.

Levertijd (herhaal)bestelling:

  • geplaatst voor of door jouw patiënt: uiterlijk 3 tot 4 werkdagen.
  • als resultaat van een wijziging of verlenging: uiterlijk 3 tot 4 werkdagen.

Wist je dat op dit moment 95% van alle bestellingen binnen 1 werkdag bezorgd wordt?

Nieuwe aanvragen ontvangen wij bij voorkeur zo vroeg mogelijk op de dag. Dit helpt ons om de medische voeding zo snel mogelijk bij jouw patiënt thuis te kunnen leveren.

Patiënten kunnen eenvoudig zelf bestellen via ‘Mijn Sorgente’, waar ze direct de levertijd zien en een bezorgmoment kunnen kiezen. Heeft jouw patiënt een e-mail adres? Dan stuurt PostNL een track & trace code zodat de patiënt altijd op de hoogte is van het exacte bezorgmoment.

Kan een patiënt niet zelf (of met hulp van een mantelzorger) online bestellen? Dan is telefonisch bestellen ook mogelijk. Bestel je als zorgprofessional voor jouw patiënt, dan geldt ook hier een uiterlijke levertijd van 3 tot 4 werkdagen. Informeer jouw patiënt over onze levertijden, dit voorkomt onrust bij jouw patiënt en onnodige telefoontjes richting jou of Sorgente.

Samen zorgen we ervoor dat de medische voeding op tijd en zonder zorgen geleverd wordt!

Wil je meer weten over onze klantbelofte of heb je een andere vraag? Neem dan gerust contact met ons op.