banner

Resultaten klanttevredenheid

Klanttevredenheidsonderzoek 2022

Met ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek (KTO) verzamelen we feedback over hoe onze dienstverlening wordt ervaren én op welke punten we deze kunnen optimaliseren. We koppelen ons KTO elk jaar aan een goed doel. Dit jaar hebben we ervoor gekozen om Patiëntenvereniging HOOFD-HALS te ondersteunen.


Resultaten 2022

Naast het KTO onder zorgprofessionals hebben we ook aan onze klanten – jouw patiënten – gevraagd wat ze vinden van onze dienstverlening. In onderstaande factsheet zijn de resultaten van beide onderzoeken samengevat.

Ruim 89% van de klanten geeft aan dat het gebruik van medische voeding een positieve bijdrage levert aan de behandeling.

Natuurlijk gebruiken we de feedback uit het KTO om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Hierbij ligt de focus op:

  • het verbeteren van de inzichtelijkheid ten aanzien van de beschikbaarheid van producten;
  • op maat gemaakte communicatie ten aanzien van dienstverlening en de beschikbaarheid van producten, en;
  • doorontwikkelen DAS om gebruikersvriendelijkheid te behouden.

Heb je naar aanleiding van bovenstaande nog vragen? Neem dan gerust contact op met jouw rayonmanager

Wil je op de hoogte blijven van nieuwe producten en de ontwikkelingen in het DAS?


Meer over Patiëntenvereniging HOOFD-HALS

Patiëntenvereniging HOOFD-HALS is een landelijk en regionaal georganiseerde patiëntorganisatie voor mensen met kanker in het hoofd-halsgebied. Het bedrag (€1.000,-) wordt gebruikt voor het doorontwikkelen van het platform ‘Als eten even moeilijk is’. Hier vinden patiënten en hun naasten tips, recepten en adviezen over eten na hoofd-halskanker.