Levertijden en bereikbaarheid van Sorgente

| Export naar DAS

Bereikbaarheid van Sorgente voor jou

Sorgente is bereikbaar voor jou om inhoudelijke vragen te beantwoorden over medische voeding en/of toebehoren. Zo ondersteuning wij jou graag bij het realiseren van het behandeldoel van jouw patiënt.

Heb je een (product-) inhoudelijke vraag of een vraag over het Digitaal Aanvraagsysteem Sorgente (DAS)?

Neem telefonisch of per e-mail contact op via onze Diëtistenlijn:

Alle werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur

Heb je een vraag over een bestelling voor jouw patiënt? Neem contact op met ons Klantenteam voor jou als verwijzer voor:

  • Drinkvoeding: 030 – 850 20 21
  • Sondevoeding: 030 – 850 20 11
  • KinderCare: 030 – 850 20 41

Alle werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur

Bereikbaarheid van Sorgente voor jouw patiënt

Patiënten kunnen gemakkelijk en snel online medische voeding bestellen via onze webwinkel: www.sorgente.nl

Voor telefonische bestellingen of vragen van patiënten zijn wij bereikbaar via:

  • Team Drinkvoeding 030 – 634 62 62
  • Team Sondevoeding 030 – 634 62 69
  • Team Kindercare   030 – 634 62 64

Alle werkdagen van 8.00 tot 16.00 uur

We vinden het belangrijk altijd bereikbaar te zijn voor sondevoedingspatiënten, voor vragen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag. Daarom zijn wij buiten kantoortijden ook bereikbaar voor jouw sondevoedingspatiënt, voor spoed via: 030 – 634 62 69. Deze lijn wordt bemand door voedingsverpleegkundigen van Sorgente.

Levertijden Sorgente

Wij hanteren de onderstaande levertijden:

  • Nieuwe aanvraag in het DAS: binnen 1 tot 2 werkdagen
  • Aanvraag in het DAS voor (her)starten van (kinder)sondevoeding: binnen 1 werkdag
  • Bestelling voor of door jouw patiënt: uiterlijk 3 tot 4 werkdagen
  • Een wijziging of verlenging in het DAS, die leidt tot een bestelling: uiterlijk 3 tot 4 werkdagen.

Bij voorkeur ontvangen wij aanvragen voor nieuwe patiënten vòòr 15.00 uur.

Patiënten kunnen gemakkelijk en snel zelf hun bestelling plaatsen via onze webshop www.sorgente.nl. Om telefonische drukte te voorkomen, kan je jouw patiënt informeren over de mogelijkheid om te bestellen in onze webshop. Dit heeft als voordeel dat jouw patiënt:

  • Zelf kan inzien welke producten er besteld kunnen worden binnen het voorschrift en zijn/haar eigen voorkeur kan kiezen  
  • Zelf een bezorgmoment kan kiezen
  • Direct op de hoogte is van de levertijd

Is het niet mogelijk voor jouw patiënt om zelf (of met een mantelzorger) te bestellen via onze webshop? Geef dan aan dat er ook een mogelijkheid is om een telefonische bestelling te plaatsen en bestel enkel bij hoge uitzondering voor jouw patiënt. Dit om onnodige werkdruk te voorkomen. Bestel je toch voor jouw patiënt, dan geldt ook hier een uiterlijke levertijd van 3 tot 4 werkdagen. Informeer jouw patiënt ook over onze levertijden, dit voorkomt onrust bij jouw patiënt en onnodige telefoontjes richting jou of Sorgente.